If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
интересно
аз имам други наблюдения ама няма да спорим
ти предполагам си монтирал/гледал/продал доста ксенони
Въобще не съм монтирал ксенон, нито съм продавал. Един колега си сложи и това ми направи впечетление. Също и на други с допълнително монтирани ксенони коли съм забелязвал, че пак така минават няколко секунди докато започнат да светят както трябва.
Н7 в гнездото на рефлектор за Н1 ще се получи разфокусирване! Казано малко по-засукано точковият источник на светлина какъвто е крушката няма да бъде във фокусната точка на рефлектора който трябва да направи точно определен тип сноп светлина със съответния ъгъл.
Предположих нещо такова, и преди да намърдам Н1 в Н7, премерих на какво разстояние се намира светещата част на Н1 в сравнение с Н7 - разликата от 1 мм туширах като просто залепих фасонката от Н7 която използвах за да закрепя Н1-то с 1 мм луфт, и така мисле че това не трябва да е проблем....
Колега ФЕРАРИСТ. Замислял ли си се кога точно са ти нужни дълги светлини? И колко бързо ти трябват като ги включиш? Ксеноните запалват бавно и са им е нужни секунди време за да започнат да светят както трябва...
Предполагам че не си прочел внимателно какво точно искам да направя.....плюс това когато късите ми са по мой вкус, дългите изобщо не ги пускам, и така или иначе не ми трябват.....
Не дей да експериментираш, за да не четем някой ден тема във форума "още един Алфист си замина" (да не се случва на никой дай боже)
Напротив мисля да продължавам да го правя, харесва ми, все пак аз искам да направя колата така както ми харесва на мен, а не както е по някакви и нечии разбирания....евро и прочее.....предполагам че тия дето ме съветвате да не ръчкам това и онова нямате нищо против ремапването на двг, чип тунинга, киченето с спойлери, ревящи спортни гърнета, спортни филтри, и прочее екстри, позволени и непозволени, нарушаващи в някой случай всякакви норми, родени от това изкуство наречено ТУНИНГ.....всеки го разбира по свой си начин, и прави нещата така както му харесва.....
Чета за доста "глупости" в подфорума Тунинг и Рацинг дето аз никога не бих направил на колицата си, но мисля че това е въпрос на личен избор на возителите се в тези коли, и никога не бих седнал да ги разубеждавам да не правят това или онова, ако това ще им донесе нужното удоволствие от колите....
сините пръскалки и чип мунинга пречат само не притежателя им
кофти фарове пречат на всички и могат да причинят птп - там е тънката разлика
ако не я разбираш ...
ок е разбира се
но ако ползваш дълги за къси ще пречат
На старата ми кола не пречеха, за тази все още не знам, визуално се вижда че снопа светлина на дългите е фокусиран малко по високо от този на късите, но при положение че мога да го сваля надолу колкото си искам, и че техния сноп е малко по "концентриран" в сравнение с тоя на късите, който ми се вижда по "разлят", мисля че няма да е проблем - имам до нас една бетонна стена, с 20 метра мегдан зад нея, и едно от нещата който мога да си направя почти перфектно е "баланса" на фаровете.....тия дни ще сваля единия ксенон от халогените и ще го сложа на дългите да видя какво ще стане.....и чак тогава ще реша дали ще сменям жичките на късите с дългите....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Предположих нещо такова, и преди да намърдам Н1 в Н7, премерих на какво разстояние се намира светещата част на Н1 в сравнение с Н7 - разликата от 1 мм туширах като просто залепих фасонката от Н7 която използвах за да закрепя Н1-то с 1 мм луфт, и така мисле че това не трябва да е проблем....
Нищо лошо колега щом ви се занимава с подобен род ТНТМ дейности нищо против... само от личен опит споделям, че едната ми крушка на дългите не беше легнала добре в леглото на рефлектора и беше леко кривната нагоре (отколенение не повече от 2-3 мм в края) след наместването и не можах да позная фаровете си. Дано наистина не пречите на останалите участници в движението защото лично аз когато някой ми свети насреща инстиктивно преминавам на дълги за да "виждам" и аз по-добре!
Успех и се моля да не ви срещам, че по-следващата седмица имам път точно към Ст. Загора!
Have A Nice Day
o/_______\o
(Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
[]=о===о=[]
Аз исках само да покажа на хора, които се чудят като мен, като си сложат ксенон дали ще е по-добре а вие какви спорове водите.
Като си сложиш ксенон на късите . просто не трябва да правиш нищо повече вижда се идеално. Аз си сложих и на дългите щото не ми се повтаряше сложната процедура по слагането която аз приложих. А освен това не исках двата фара да светя различно (единия жълто а другия бяло).
Малко трудно ще е да се разменят Н7 и Н1. Не е невъзможно но трябва да се вадят цокълите (държачите на крушката - щото са меко казано различни) от рефлектора а той (цокъла) е зачеканен от към вътрешната страна - така че може да се порази рефлектора.
Относно паленето. Палят веднага и се вижда. ( Като си купувах комплектите имаше и такива който палят с премигване , но човек не длъжен да си купува такива боклуци. Просто не трябва да се доверяваш на продавачите, че това е нормално)
Има само едно премигване на късите когато минаваш на дълги и обратно, но това е така защото релето на късите превключва. Но този проблем се решава много лесно.
Аз исках само да покажа на хора, които се чудят като мен, като си сложат ксенон дали ще е по-добре а вие какви спорове водите.
Като си сложиш ксенон на късите . просто не трябва да правиш нищо повече вижда се идеално. Аз си сложих и на дългите щото не ми се повтаряше сложната процедура по слагането която аз приложих. А освен това не исках двата фара да светя различно (единия жълто а другия бяло).
Малко трудно ще е да се разменят Н7 и Н1. Не е невъзможно но трябва да се вадят цокълите (държачите на крушката - щото са меко казано различни) от рефлектора а той (цокъла) е зачеканен от към вътрешната страна - така че може да се порази рефлектора.
Относно паленето. Палят веднага и се вижда. ( Като си купувах комплектите имаше и такива който палят с премигване , но човек не длъжен да си купува такива боклуци. Просто не трябва да се доверяваш на продавачите, че това е нормално)
Има само едно премигване на късите когато минаваш на дълги и обратно, но това е така защото релето на късите превключва. Но този проблем се решава много лесно.
Ти какъв комплект сложи? Аз мисля да взема SuperHID от www.hid.bg Някой слагал ли е такъв? Дали са добри?
Ти какъв комплект сложи? Аз мисля да взема SuperHID от www.hid.bg Някой слагал ли е такъв? Дали са добри?
Китайски в едни сини кутия (имаше снимка на астра на кутията) ама какво пишеше на тях сега не мога да кажа щото не са при мен. Довечера мога да видя.
Иначе са 6000K, 35W
Comment